Egobooooost och goda vänner!

Jag kastades direkt in i jobbet i måndags med möten, möten och planering! Efter åtta timmar kändes det som om jag behövde semester igen... haha! Skämt åsido är det ju väldigt roligt men man blir trött ändå.

I onsdags var det också dags för vårens första Go'kväll och tack vare Johan Lundström (stuidioman och filmorakel) blev det också en riktig egoboost men många bilder:
 

Den bästa - naturligtvis sedd ur mitt perspektiv... haha!


Ett fint gäng med Pia Herrera, Johanna Westman och Nisti Stêrk! 


Nisti är komiker, skådis och har gjort några superfina dokumentärfilmer som jag kan rekommendera! Nu är hon aktuell med "Arvet efter Fadime" som finns på SVT play. I år är det 20 år sedan hedersmordet... 


Johanna Westman gjorde mirakelmat av konserver och saker man har längst in i skafferiet. Gott!

Och jag tipsade om böcker på temat Hjältemod: "Nödrop" av Grethe Bøe, "Oxen (Gladiator)" av Jens Henrik Jensen och "De fattigas krig" av Éric Vuillard. Läs! Jag saknade givetvis Susanne Jonsson som var hemma i karantän men längtar tills vi ska dela studio igen! <3

Mycket starka och fina kvinnor i min omgivning den här veckan och i tisdags var jag och Mie bjudna på middag hos Anki och det blev en supertrevlig kväll med gooood skavgryta och semlor till dessert! Vi blev mer än mätta och jag måste lära mig att sluta i tid... haha! Stoooort TACK Anki för att vi fick ses i ert fina hem och ha trevligt tillsammans!

Dessutom hade vi väldigt fint sällskap - av djur!


Mie har skaffat hund och den här sötingen heter Charlie! 


Sååååå gullig. Ja, det är ju Mie också! Han fick också träffa Gottfrid som är en väldigt snäll Grand Danois och de lekte hej vilt trots olikheten i storlek. Både blev väldigt trötta... 

Ja, det är också skönt att vara tillbaka i vardagen och promenaderna i det frostiga vinterlandskapet är ljuvliga! Det enda som varit negativt sedan jag kom hem är faktiskt mitt PCR-test och det var väldigt skönt! Tre sprutor och försiktighet torde vara orsaken.
 
Nu åker vi! Våren 2022 here I come!