Go'kväll, Julafton och Caféshow!

Igår var det sändning av Go'kväll och för er som missat ett glatt gäng kvinnor i högform är det bara att kika här: Go'kväll 29 okt
 
Jag och Fransesca tipsade om film och serier och jag hade även laddat med en lista bestående av alternativa priser - med betoning på humor såklart!

Den här veckan korsas mina och Västerbottensteaterns vägar på fler än ett sätt. I måndags var det dags att stiga in i ensemblen i "HasseåTages Julafton" och det är så otroligt roooligt! 
 

Glad och förväntansfull inför repstart i ljuvligt vinterväder! 

Fullspäckade dagar med jobb i en helt underbar ensemble gör att jag trivs som fisken. När man är ensamföretagare och frilansare värderar man ensemblejobbet högt. Det är roligt med kollegor och gemensamma sammanhang!

Jag har ju glädjande nog fler roliga samarbeten i höst med både Saga, Kågis, Peter och Profilteatern så jag klagar inte - men Västerbottensteatern är sedan många år mitt "hemställe"!


Jag har också passat på att ta lunchpromenader för att kunna njuta av detta fantastiska ljus! 


Vitt och vackert, krispigt och några grader kallt. Bonnstan' öppnar sig som en varm famn.


Och sooooolen! Landskyrkan är ju vacker i sig men i det här ljuset blir den något alldeles extra.

Mina promenader går lite långsamt men foten funkar och jag tar en dag i taget. Hälsenan är ju fortfarande skör men skam den som ger sig. Snart är jag tillbaka i full fart igen!

Och veckan är inte slut ännu. Det återstår två härliga repdagar med det sköna gänget i HasseåTage och imorrn ska jag och Saga också äntra caféscenen på Västerbottensteatern för att spela "Café på turné"! Längtar! 

Lunchföreställningarna ser ut att vara utsålda men det finns lite platser kvar torsdag 18.00 för er som ännu inte hunnit se vår biblioteksshow! Väääääälkomna! 
 
Och på lördag åker jag med Profilteatern till Luleå för att spela "Räkna med mord" som även kommer till Robertsfors nästa fredag. Sen är det HasseåTage för hela slanten fram till nypremiären 21 november!