Stjärnor och kakor...

Jag blir så imponerad av våra fantastiska skidåkare i OS. Vilka prestationer! Idag tog tog Charlotte Kalla silver på 10 km fristil och Hanna Öberg ett högst oväntat guld i skidskytte. Dessutom gjorde Sebastian Samuelsson en bra tävling och var nära ännu en medalj. Otroliga!
 
Hanna Öberg - vilka nerver hon har! Inte en bom på skyttet och hur cool som helst trots att hon bara är 22 år. Men så är hon ju också från Norrbotten...

Det är bara att gratulera och erkänna att dagens i-landsproblem är att parera mellan TV och jobb för att hinna se det som är mest spännande... Haha! 
 

Dessutom har ju solen lyst och det gjorde det lätt att avverka mina fyra kilometer.


Maken har skottat en del av taket och jag som har lite svindel tycker att det verkar praktiskt att kunna stå på marken.


Han har ju alltid haft en räv bakom örat - och det verkar funka bra!

Idag har jag jobbat och haft två bra möten - men gårdagens på Society Café tog ändå priset. Och det var inte bara för att jag fick träffa Pär och Jögga utan även för en underbar Sticky Toffee Cake med kolasås och glass... 
 
Wow! Man ska väl rensa datorn på cookies - men jag bara lägger upp nya... Haha!
 
Sedan nyår har det blivit mycket promenader och lite mindre socker - men det händer som synes fortfarande att det slinker ner en och annan godsak. Jag är ju med andra ord preciiiiis som vanligt.

Nu ska jag lägga mig och läsa in mig på "Räkna med mord" igen inför helgens föreställningar i Umeå! Det är väldigt roligt att spela och nu ser det också ut som om alla vårens föreställningar är utsålda. Det kommer säkert fler på turné senare i vår och i höst och jag ska försöka hålla er uppdaterade.

Ha det bäst alla fina så hörs vi!