Go, go, go!

Bänkad framför TV:s och semifinal nr 3. Håller tummarna att det går lika bra för Skellefteå som under de två första mötena! Men det gäller ju att tänka positivt - går det sämre kommer en ny chans på måndag. Jag garderar mig mot allt.

Man kan väl krasst säga att det lag som gör de flesta målen kommer att vinna... Haha! Jag borde kanske börja som sportreporter?


Laddat med långpromenad och lite läsning i solen idag så att jag ska orka heja hela tiden!
 
När det ser ut så här är det enkelt att komma sig ut.

Tur att vädret var sämre igår då jag satt och jobbade hela dagen. Mycket planering nu och en del marknadsföring inför kommande föreställningar. Vi ska ju spela Lyckligare nu i Umeå 17 april och i Kåge 23 april. Blir väldigt roligt!

Borde sitta och jobba lite även idag men vädret var fint och matchen sänds på 4:an... Enkelt val. Nu kör vi!