Födelsedag och avsked!

Idag är det 29 år sedan vi, tidigt på morgonen, i Umeå fick vår förstfödde! Han hade bråttom ut och kom redan i vecka 28 men så oerhört efterlängtad! Allt har gått som på räls sedan dess och det är en trygg, klok, ödmjuk och kärleksfull ung man som vi fått förmånen att vara föräldrar till.
 

Och det blev givetvis paket och massor med kramar på dagen! Grattis än en gång älskade Oskar!

Det har gått upp och ner rent känslomässigt idag då jag en kort stund senare fick skjutsa Emilia ut på flyget... Så ledsamt!
 

En vecka går fort och jag hoppas du "will be BACK soon"! Tack för ännu en fin jul älskade Emilia!


I övrigt har det varit lite stök hemma och skottning. Det har kommit en hel del snö nu...


Och runt fågelhuset är det full rulle!

Eftersom vi åt så enormt mycket igår valde vi ett magrare firande idag och hämtade sushi från nystartade Råvara här på Solbacken. De har en utmärkt App med meny och betalningsfunktion. 


Och på slaget sex kom ett meddelande om att maten var klar att hämtas upp! 


Snygga lådor som även fungerade som serveringsformar.


Och väldigt bra sushi! Smakfullt hela vägen - det blir fler besök!

Nu blir det lite TV då "På spåret" är ett av våra favoritprogram. Sedan händer det nog inte så mycket mer den här helgen innan det är dags att fira in det nya året på söndag. Ska bli trevligt det också!
 

Min almanacka var snäll mot mig idag så jag ska försöka vara det jag också! 

Ha det fint alla!