Påskshopping!

Jag har verkligen inte shoppat på länge men idag tog jag igen det med råge och handlade lite kläder till fina familjen. Bra priser på herrkostymer måste utnyttjas och allt passade mina snygga grabbar!

Gick en sväng med Emilia också och även hon fick med sig en påse. Själv var jag väl inte lika lyckosam - men jag får ta igen det framöver när jag jag börjar trivas bättre med kroppen. Nu får jag verkligen kämpa för att vara snäll med mig själv.


Jag är så glad över att ha finbarnen hemma och det är gott som räcker länge! 
 

Idag fixade jag till lite långbakad entrecôte och en getostsallad med basilikadressing. Riktigt gott och inte så mäktigt. Variation krävs dessa dagar.
 
Ulf och barnen har varit till Lövånger och hälsat på farfars som blev så glada! De tycker att Emilia är för söt för att bo i Göteborg och att Oskar ser ut som en filmstjärna... Vilka lovord!
 
Njuter allt jag kan av familjen innan det är dags att dra igång jobbet igen. Tiden går tyvärr alldeles för fort när man har roligt! God fortsättning på påskhelgen alla! 
 
 
 
 
 
#1 - - Anita:

Fina bilder :)