Halvtid och lite storhetsvansinne...

Ännu en underbar dag i det vackra vädret med det här härliga gänget! Man är rätt utpumpad på kvällen men det kanske inte är så konstigt när man kört tre pass, solat, badat - och ätit! Ja, man vill ju ha balans...


07.30 och vi är på väg till första passet.


Anneli körde ett härligt yogapass med bergen som fond. Man måste nypa sig lite i armen och inse att det är en upplevelse utöver det vanliga att få morgonträna utomhus i den här miljön!

Ett par timmar i solen och sedan ett helt fantastiskt cirkelträningspass i poolen! Vi hade t o m ett par groupies i 70-årsåldern som satte sig tillrätta i solstolarna nära bassängkanten. En av dem tog t o m fram kameran men jag tror inte att det blev så intressant att se oss guppa... 


Efter lunch lämnade jag gänget vid poolen och gick ner till havet. Vackert och otroligt varmt! 


Lite läsning och en och annan selfie... Man måste ju upprätthålla sin ställning som Queen.


Man blir glad ända in i själen 


Underbart vatten, stenigt - men helt smärtfritt i badskor. 


Här har jag tagit en bild genom vattenytan där det är djupt och ni ser ju allt.


Jag kan ju stå och titta på vattnet som spolar in hur länge som helst. Det gäller att njuta i värmen och tanka kraft inför vintern!

Aftonens duo-pass var en riktig hårdkörare där vi fick jobba i par och köra skiten ur oss på konstgräsplanen. Den här hälsoresan gör skäl för namnet! Det känns lite överallt...


Ikväll kände jag mig lycklig och fick kanske lite storhetsvansinne... On top of the world ser jag ut som en kristusstaty... Haha! 


En stark sådan?

Vi hade gemensam middag ikväll och skulle därför också ta gruppbilder. Det är ju en utmaning med 31 kvinnor men med Mies hjälp lyckades vi få ihop det!


Liiiiite rörigt till att börja med - och en tysk man tog hand om kameran eftersom han också hade en Panasonic. Jag ville att han skulle låta den stå på bordet där jag ställt den eftersom det hunnit bli så mörkt och därför svårt med skärpan. Men han var ju världsmästare så han tog upp den och häll den en halvmeter från kroppen...


Ja, till slut kom vi med allihopa! Eller kanske inte riktigt. Anita och Britt-Louise saknas men det här får betecknas som en testbild i färg.


Ett underbart gäng är det i alla fall och jag lägger upp några bilder eftersom alla tjejerna vill kika!


Jag hade dock lejt in vår "music-man" som fotograf! Han är så gullig!


Sedär! Nu har vi tagit plats! 


Glada och spralliga med våra fina rese/träningscoacher Anita och Anneli i mitten! Det här gör ni alldeles fantastiskt bra!

Kolla bara Ankis bild på mig och Mie så här i halvtid... Starka tjejer med bara liiiite storhetsvansinne. Haha!


Avslutar med en bild av min fina vän Åsa som fyller 50 idag! Skickar extra många kramar till dig och hoppas att dagen varit fantastisk med både presenter och familj! <3
 
Nu är jag så nöjd med dagen och kryper ner för att vara taggad igen för en löptur imorrn bitti. Vi har det fantastiskt bra! Tack för härligt sällskap alla fina!