Lååååång jobbdag!

Jag vaknade redan halv sju och kände mig utvilad - märkligt efter bara fem timmar. Men slår man ut ett genomsnitt så har jag väl normal sömn? 11 timmar igår och 5 idag... Haha!
 
Hur som helst har jag utnyttjat dagen till att jobba. Har mycket planering och förberedelser som "ligger i pipen" (Visst lät det coolt? Haha!). Ja, det betyder att jag har suttit vid datorn hela dagen och kvällen. Tog inte ens en paus för att yoga då ett avbrott betyder omstart och det tar tid att komma in i samma flow igen. (Flow... Nu var jag väl cool igen? :P). Att jag inte yogade kan också bero på att magen inte är i bästa formen... 
 
Nåja, det känns bättre ikväll och förkylningen börjar vara på bättringsvägen. Tror att min C-vitaminboost gör verkan. Mår också bra av att få sitta och beta av jobb efter att ha varit ledig några dagar.

Imorrn blir det lite annat då jag ska göra en kortfilm åt LRF om lokalproducerad mat. Det är inga problem för mig då jag tycker att det är jätteviktigt! Vi vill väl alla ha kvar våra öppna landskap och äta mat som inte färdats över hela jordklotet. Det är klimatsmart på alla sätt!
 

Inspelningen sker givetvis på Stadskälllaren som är min nya favorit! Här ser ni en av diskarna med kött från Järvtjärn. Det är väl lokalt om något!

Nu framstår jag kanske som en gooood människa men jag har också mina synder...

Ibland ses jag även äta varmkorv av okänt ursprung på fotbollsmatcher... Haha! 

Nu är det dags att avrunda och börja tänka på vad jag egentligen ska säga imorrn... Ha det fint alla! :)