Det händer nåt...

...med mig när solen skiner. Jag blir fylld av energi och så där löjligt lycklig! Idag var det vackert i morse och jag tvingade mig upp ur sängen trots att jag skulle ha sovmorgon. Satte mig ute och det var så varmt att jag till slut var tuvngen att klä av mig lite. Nu verkar solen vara känslig för hud...


Den gömde sig direkt! Verkar iaf inte bli lika glad över att se mig... Haha!


Och så kom det en ordentlig skur! Värme och regn gör väl att allt börjar gönska direkt och det säger man inte nej till. 

Ingen mer läsning i solen så jag åkte och handlade till mamma och hälsade på henne en stund. Hon var i fin form men är en egen utsago "lite racklig". Nu har hon nog svårt att acceptera att hon blir äldre men för att vara snart 79 tycker jag att hon är pigg!
 
Tog sedan en promenad, handlade lite penséer och lagade en folieinbakt fisk som t o m var god utan salt! Lovely! Annars är det mycket äggröra och en del kyckling som står på menyn. Har haft sådan huvudvärk idag så det är en hel del skräp som ska ut ur kroppen när man gör en Reset.
 
Ikväll har det blivit lite TV och jag noterar tyvärr att Donald Trump blivit ensam kandidat för republikanerna (hur är det möjligt?), att Mona Sahlin avgår efter en ny incident (hur är det möjligt att hon gör det igen?), att taxichaufförer i Stockholm börjat ägna sig åt prostitution (skämmes!) och att Olle Ljungström tyvärr lämnat oss alldeles för tidigt... 
 
Njuter dock av piontulpanerna som är alldeles fantastiska! Hoppas också på sol hela helgen så att jag får energi nog att städa upp uterummet och bilen. Eller så gör jag inte det? Längtar ju mest efter solstolen...
 
Synes! :)