Dag 13 - Skööööön dag!

Inte har det blivit många knop idag... Somnade ju sent men vaknade inte heller förrän 11... Tur att det har varit lördag och inte mycket på agendan! Kände mig lite trött och hängig men det har definitivt gått över.

Vi har slappat i soffan mest hela dagen. Maken har sett fotboll och jag har suttit och googlat typsnitt och annat jag aldrig tar mig tid till annars. Jag gillar ju det mesta med mitt jobb och det är roligt att sitta och pula på när man egentligen inte behöver prestera något. 

Jo, till slut lagade jag kycklingbiffar som blev helt OK. Gott att steka så det blev en knaprig yta - och tillsammans med grönsaker blev det en god middag. Till lunch blev det bara äggröra men det funkar bra det också. CellReseten känns som en kär gammal vän även om det blev sjukt svårt att sitta och se maken äta chokladmoussekaka till dessert...

Då passade jag på att dricka ett glas vatten och gå ut och skotta! Ja, man får ha sina trix.

En härlig kväll och skönt att skotta när det slutat vräka ner. Dessutom blev jag varm så det fick också ersätta dagens träning.

Sedan har vi sett på Melodifestivalen men jag måste säga att vi nog ändå såg årets allra bästa bidrag redan igår! Mello släng er i väggen när Unghästen är igång! 
 

Dagens blad var så fint att det får avsluta dagen. Nu ska jag ställa väckaren så att jag kanske åstadkommer något lite imorrn. Ska ju tömma köket den här veckan så det finns att göra!

Ses imorrn!