Glad och tacksam!

Ännu en bra dag! Vaknade (det var ju bra!), drack massor med kaffe och drog igång fortsatt städning av sovrummet, lagade en lampa, dammsög och kände mig rätt nöjd. Med ett rum... Nåja, Rom byggdes inte på en dag. 
 
Lite jobb och så iväg till teatern för kvällens föreställning som var den första i raden av flera med en efterföljande frågestund. Theresa Eriksson från Unghästen var lysande som moderator och sedan hade jag bjudit in representanter från Socialkontoret, Alkoholrådgivningen Oden och Team Solvera som tillsammans med mig svarade på frågor under en timme efteråt. 

Det var Skellefteå Kommun som köpt det här Sober October-arrangemanget för personalen och jag blev verkligen imponerad över engagemanget! Vi lät publiken skriva ned frågor på lappar men många vågade också ställa dem helt öppet. Bra frågor, härlig publik och glada människor!

Tack alla som gjorde den här kvällen så lyckad! Nu återstår ytterligare två kvällar för kommunanställda och sedan två föreställningar där Rönnskär bjudit sin personal. Kloka arbetsgivare som vill lyfta frågan!
 
Ja, här står jag i logekorridoren och duger mellan två alster av Bill Ohlson. Nöjd och tacksam efter en glad kväll! Ja, ja... Flåshurtig då... Haha!
 
Sov gott alla så ses vi imorrn! 
 
 
 
 
 
#1 - - Eva:

Jag var och såg föreställningen i veckan. Vill bara tacka - föreställningen både berörde och roade mig på samma gång. Blev lite tårögd ibland och skrattade emellanåt.Ett viktigt ämne! Tack för ditt arbete med detta. Önskar dig och din familj all lycka framöver.

Svar: Tack snälla du! Känns fint och viktigt för mig att göra en insats! Kram
Monica Lindgren