Affischen klar och snart premiär!

Heeeeeeeldag med jobb och jag är såååååå trött och förmodligen ovan att arbeta... Haha! Att repetera blir faktiskt också något helt annat. När man skriver och gör annat jobb behöver man inte prestera på samma sätt och en repdag innebär att man är ganska urblåst i huvudet... Mer än vanligt alltså! 

Efter dagens slut har jag bistått teatern med att göra en affisch eftersom de inte skulle hinna med att få fram någon tills på torsdag då vi ju har premiär. Det ÄR ju kul att finnas på riktigt när man ska igång!


Jag blev i alla fall väldigt nöjd med Patricks bild - men vet inte om färgerna blev konstiga när jag gjorde en jpeg... Hur som helst är inte affischen viktigast, utan själva innehållet i föreställningen. Och det känns bra.
 
Det märkliga med mig är ju att jag funkar uruselt på förmiddagen och därför inte satte texten förrän efter lunch. Kanske berodde det också på att Kågis anslöt och det är sååååå roligt att sjunga med honom vid pianot! Nu ska jag klura lite mer på innehåll i programmet och sedan krypa i säng då vi har rep även imorrn. 

Jag var så trött i afton och hade tänkt hinna träna eller ta en promenad med syrran - men efter att ha hälsat på pappa och mamma och gått igenom lite papper så ville jag bara hem. Och nu bara i säng... Ses imorrn alla glada! :)