Snö, jobb och kärlekarna...

Vaknade av ett surrande och insåg att det inte var "blian" som räddade mig från snöskottning - utan maken!
 

Ja, jag kunde ju ha gått ut och hjälpt till men jag var ju tvungen att förbereda mig för en jobbdag - d v s ligga i sängen och svara på lite mail... Haha! Nä, det var taskigt sagt. Men tyvärr alltför sant... Jag hade dock inte haft något emot att ta hand om snöresterna men han är för noggrann...

Åkte i alla fall på teatern för att träffa lite tillresta tekniker från Norrbottensteatern för att prata om upplägget inför repstart. Nu är det ju snart dags och det ska bli så sjukt roligt att komma igång på tisdag! Äntligen blir projektet något mer än bara planering! Kul också att samla alla medverkande!

Lite matshopping och sedan hem för att börja med middagen och för att ta emot kärlekarna från Luleå!!!


Oskar och Lisa!!! Så härligt att få träffa er igen! Som jag har längtat! Ni förstår ju att mars har varit en ovanligt bra månad när vi lyckats få till mysdagar med båda barnen och deras fina respektive! Vi har tur!


Lite galen snökastning...


Och mycket skratt! Det vilar inga ledsamheter kring de här finingarna!


Och när sonen beställt grillat - så grillar mamman...


Det blev oxfilé, sallad, rotsaker, blomkål och coleslaw! Gott... Jag var faktiskt tvungen att äta långsamt och njuta... Grillat är godast!


Resten av kvällen har spenderats i soffan till hockeyn - och det verkar ta sin rundliga tid. Nu är period 4 över och fortfarande är det 1-1 mot HV71... Kom igen nu grabbar!


Och ge dig mamma!!! Haha! Ja, jag plågar kärlekarna men det är så roligt att bläddra i bloggen och hitta andra bilder än selfisar... Haha!
 
Nu hejar vi fram AIK i femte! Måste gå!