Rekord...

Nu har jag haft någon typ av besöksrekord på bloggen det senaste dygnet. Jag hoppas att det är något bra som dragit läsare hit men jag kan också gissa att det är plastikoperationerna... Men nu glömmer vi dem, vänder blad och går vidare... Hmm... Det där känner jag igen!
 
Eller så tyckte bloggen att jag behövde lite uppmuntran? Jag har fortfarande ont i kroppen och skallen och känner mig inte i någon vidare form. Har sovit i soffan nu en stund och det jag åstadkommit idag är väl att handla mat och städa lite på toan... Om vi nu bortser från Vasaloppet! Det var ju väldigt ansträngande...
 

Svettigt t o m från soffhörnet! Haha! Och det behövdes. Jag har ju inte tränat sedan onsdag kväll...

Men jag längtar!


Kanske längtar jag mest efter löprundorna! Härligt att ge sig ut på kvällen efter en skön sommardag. Ja, ska det ändå inte vara någon vinter så kan jag lika gärna ta sommar direkt!

Nåja, jag har försökt pigga upp mig på lite olika sätt. Valde att lägga upp dagens middagsrester på ett positivt sätt:


Hahaha!


Och sedan tog vi semla och kaffe! Nu börjar jag känna livsandarna återvända! Och när tänker på semlor så tänker jag givetvis på världens bästa PT - vår underbara energigivare, pådrivare, glädjespridare och fina vän:


Anki!!! Idag fyller hon år och här kommer extra stora kramar på 28-årsdan'! Hoppas du fått både träning och semlor! Kanske ses vi imorrn kväll?
 
Men först ska jag förbereda lite inför morgondagens besök i Örnsköldsvik! Kändes inte jätteinspirerande men det gäller att bestämma sig. Jag behöver ju åka ner för att se lokalerna. Alltså bara att gilla läget!
 
Avslutar med ännu en eloge till Kalle Mora(!)eus som var en så förträfflig rapportör från Mångsbodarna! Han är en varm och go' människa som bara sprider glädje omkring sig! All heder till dig!