På riktigt!!!

Ja, jag blir tvungen att göra ännu ett inlägg! Kan inte låta förra inlägget förfölja mig... Huga! Nu över till något som definitivt är på riktigt! Äkta skönhet! Äkta kärlek! Äkta människor! Åkte en sväng på stan och svängde förbi syrran på hemvägen. Fick både kaffe och massor med glada miner, pussar, kramar och skratt!


Jo, idag taggade jag ned något och lät Max vänja sig en stund innan jag närmade mig. Tror att det funkade fint eftersom vi blev riktigt goda vänner! Han är ju en sån söt plutt!


Här berättar han t o m om sina kommande tänder och varför han gillar majskrokar och vad han tycker om den här sköna och prassliga bitleksaken... Jo, han pratade visst! Han pratar med mig... Haha!


Och när han själv fick närma sig så kom han till slut för att ställa sig upp!


Sedan blev jag nedbrottad på golvet och klappad på magen av de här goa', fina barnen! Massor med kärlek till er finingar!


Och My hade varit på kalas och hade mycket att berätta. Här med kompisen "Izzy"! Ja, nu kände jag mig så där lycklig igen att jag kunde åka hem och laga lite Thaicurrygryta!

God och stark med glasnudlar och sallad. Bara att ta fram pinnarna och hugga in!
 
Skön och ledig dag med väldigt få måsten. Känns bra i hela kroppen! Kärlek till er alla!