Time flies!

Tiden går fort! Halva juli är gjord och igår gjorde jag nog inte så mycket. Glömde t o m bort att blogga... Men man ska väl ha lite mellandagar ibland. Har sovit väligt konstigt ett par nätter och jag skyller på fullmånen. Snurrat runt i sängen och förra natten vaknade jag mitt i natten av att jag låg med kudden på nattuksbordet och välte ned vattenglaset... 
 
Men det är mycket som rör sig i skallen. Jag har ju jobbat med min monolog och tittat tillbaka på delar av mitt liv som jag inte är särskilt stolt över - förrän nu! Det rör kanske upp tankarna också. Idag åkte jag till bästa Lillemor Skogheden för att gå igenom själva texten.
 

Hon är bara så bra på det här! Hon har ju regisserat oss tidigare och har världens överblick, kan se och rensa, göra tydligt, förändra och förbättra det man inte själv ser. Ovärderligt! Tusen Tack!


Jag fick också äntligen träffa hennes fina Alfred. Vilket sockergryn! Han är tre år och vi kom riktigt bra överens. Joo, jag skulle t o m få komma tillbaka!


Nu skulle han iväg till lekparken med pappa medan jag lånade mamman och han tyckte att jag skulle hänga med. Hade ju varit hur roligt som helst men det får bli en annan gång. 


Hem igen och röja lite i huset innan vi fick middagsfrämmande av fina Anna och hennes... mage! Haha!

Ja, José följde också med och det var så roligt att hinna äta och surra tillsammans! 5 augusti är det dags och eftersom de ska ha tvillingar blir det kanske länge innan man kan sitta och prata så här ostört. Längtar efter att se knoddarna som ju kommer att bli supersöta! 
 
Rolig dag med roliga och glada människor! Nu blir det lite TV och sedan sömn så att man är laddad inför morgondagen då jag både ska hem till mamma och pappa med syskonen, repa musik på eftermiddagen och ha ett planeringsmöte på kvällen... Men sedan drar det ihop sig till resa snart! Underbart!