@home!

Hemma igen efter ännu en dag i bilen! Vi kom fram till Sundsvall sent igår och jag hade tänkt ta en bild av nya brodragningen men det blev istället en skorsten...
 
...som brann! Är det här vanligt på industrier? Vi såg i alla fall inga brandbilar eller något annat pådrag.

Sedan var det bara att lägga sig och sova innan vi vaknade vid nio imorse då IKEA börjar severa frukost! Kändes som ett bra alternativ då vi ändå skulle dit för att handla lite. Jag sov bra men har bara såååååå svårt att vakna...
 

Nyponros? Haha! Ja, det här var innan jag hade varit inne på piffat upp mig lite... 

Efter ett par timmars shoppande bar det av norrut och redan efter några mil kom tröttheten över mig igen. Måste vara värmen som gör att jag knappt kan hålla ögonen öppna.


Här passerade vi än en gång Veda-bron och jag är själv förvånad över att jag fortfarande tar bilder... Jag måste ha miljoner av bara den här! Får väl göra en fejkresa med alla bilder som blivit "över" nån gång! Haha! 

Men nu öppnade jag fönstret i 110 och stack ut huvudet och kameran för att slippa ha en smutsig bilruta emellan. Det är också bra för frisyren...


Tillbaka på ruta 1... Haha!

Det har pratats om oväder i HELA Sverige nu ett par dagar men vi har inte sett en regndroppe från Göteborg till Lövånger. Men där började det skvala...


Nånstans i närheten av Önnesmark. Torkarna kunde inte hålla undan!


Och det blev bara värre. Tills vi kom till stan igen! Här är det fint ikväll och underbart att vara hemma igen även om det kändes ledsamt att lämna Emilia i Göteborg. Nu hade vi dock turen att få ha Oskar hemma som mottagningskommitté!


Fiiiiiinaste sonen! Så härligt att få kramas och umgås med nästa barn! Det är ju alltid den största glädjen!

Oskar hade varit och handlat och började med maten på en gång! Service som gillas! Nu har vi avnjutit grillat och god sallad med både mango och melon! Super! 
 
Ska jobba en liten stund nu men sedan tror jag att dusch och sängen hägrar... Man bli trött av att sitta stilla en hel dag! Får börja röra på mig igen imorrn!