Mindre passion...

Ja, jag kan ju inte vara passionerad varje dag! Jag ämnar vara det imorrn så idag har jag mest försökt jobba... Det får gå det också!

Började dock med en angenäm uppgift - att klippa mig. Nej, jag klippte mig inte själv (vad tror ni?). Jag gick till en nybliven mormor: Sara Fjällström! Hon och Peter är nu på väg ner till Stockholm för att se underverket. Så kul! Och grattis även till Emelie och Jocke såklart! Nu är jag rädd för att det blir nya utgifter med årskort på SAS för morfar och mormor...
 

Och så här glad var jag efteråt! Skönt med kortare hår och ny färg. Det blir kanske ingen festlig uppsättning på morgondagens fest - men det är oerhört praktiskt.


Blev bjuden på lunch hos den här unga damen med familj! My kom direkt från utelek på Förskolan och var precis så där rosig om kinderna som man bara kan bli på vintern. Härligt! Och laxsoppan var helt underbar! Tack Malin och Martin!


Och lillebror smilade upp sig!


Tills han såg att det var jag...


Neeeeeeeeej... Känns ju sådär men det brukar gå över!


Och den här snygga bilden har My tagit. Hon börjar bli säker!


Hon är ju storasyster såklart! Och när man precis har fått en ny film där Dora också är det så vill man ha en liten filmstund efter maten! 


Och Max sov en stund och fick ny blöja och då gick det bättre! 

Puss på dig lillgubben! Jag kommer snart tillbaka! (Lät det som ett hot eller? Haha!) Nej, han är en så go' unge men jag har nog haft lite otur...
 
Sedan iväg på teatern och där har jag suttit i eftermiddag. Ska försöka göra klart ett par saker ikväll och förmodligen också under ett par timmar imorrn! Ska hinna med ett möte också - men sen ska jag bara lyxa på eftermiddagen och måla naglarna (som just gått av), duscha och piffa till mig! Känner mig inte särskilt passionerad eller partysugen just nu - men jag är i alla fall nyklippt!