Morotsmuffins...

Trött och sliten men kunde inte sova så länge som jag ville. Vaknade också med en hel lista i huvudet på saker som helst måste vara gjorda igår... Dessutom hörde jag propellerplan... Haha! Men det var faktiskt ingen skräckupplevelse så jag har inte ångest nånstans!

Jobbade efter lunch, åkte iväg för att posta lite saker, träffa folk på teatern, hem igen för att maila lite och sedan blev jag bortbjuden till syrran på middag! Vi var lite gräsänkor båda två.
 

Möttes av Max som nu börjat krypa! Nu utökar han sin värld ganska snabbt! Säger också Grattis till Malin och Martin som nu kommer att slippa dammsuga... Haha!


Han smilade upp sig också! Idag har han t o m tagit sig ända till My's rum! Och bytt kläder tre gånger...


Men vem dök upp nu då?


Jo, My som tyckte att Nallis skulle få vara med på bild!


Två nallebjörnar på samma bild! En brun och en snabb! Haha! 


Men han blev av förklarliga själ ganska trött av allt krypande så efter en kort stund framför barnprogrammen så tog han en power nap.

OCh jag och My hann spela både Fyra i rad och Äppelspelet. Hon är duktig på spel men gillar självklart inte att förlora... Vem gör det? Men vi vann var sitt så det blev ganska rättvist!
 
Massor med kramar och sedan iväg på ett annat möte där vi planerade upp ett arrangemang i höst. Hem igen och nu har jag suttit klistrad vid datorn med jobb igen. Klarade allt detta idag tack vare två fantastiska morotsmuffins som jag hittade i frysen... Ibland behöööööööver man bara något näringsrikt! Haha!