Back to work!

Tillbaka till vardagen igen. Känns sådär... Har väl inte varit på mitt allra bästa humör idag och det är kanske inte så konstigt. Veckan som gått har ju varit så där solig och rolig och avkopplande trots jobb - eller så har vi bara sysslat med sådant som varit lekfullt och roligt i Antibes? Dessutom startade dagen med kaffe utan mjölk och det är aldrig bra... Haha!

Nåja, jag tog ihop mig och har både stökat hemma, handlat, tvättat och jobbat med planeringsarbete eftersom morgondagen är inbokad med möten - och helgen med Hälsoresa och måndagen med chefsmöte i Stockholm. Jag går ut hårt efter ledigheten. Fast hälsohelgen ska bli både avkopplande och fylld med nödvändig träning! 


Gjorde en snabb gryta med fläskfilé och starka korvar till middag - smakade starkt och helt ok med en klick färskost på toppen! Handlade också tryffelbrie och parmaskinka idag eftersom jag tänkt göra en Rue Sade-frukost imorrn!

Och dagens väder har ju fått mig att blunda flera gånger och tänka mig tillbaka till en ännu soligare miljö och vita klänningar och glada skratt och goda vänner! Tittar igenom bilderna och plockar några av dem vi inte valt att använda. Ännu! 


I en trappa i gamla stan! Här stod vi först på var sin sida men det blev bara för mycket vigsel över det hela... Vitt är ju speciellt på många sätt! På en annan bild såg vi ut som två konfirmander... (kanske för att den var lite oskarp och att vi därför blev helt släta i ansikte! Haha!).


Grämer mig fortfarande över att vi inte fick till det med statyn men mycket blev bra i alla fall!

Eller vad säger ni om våra enbenta svanar? Vi är ju för roliga... 

Så här är det nog varje gång jag varit ute och rest. Jag njuter oerhört mycket av att se nya miljöer, träffa glada människor och lagrar hårddisken full med njutbara upplevelser! Är så glad över att jag bloggar och därför kan titta tillbaka när jag vill på resor vi gjort och saker jag varit med om. Människor och miljöer är så värdefulla för mig! (Ja, börja nu inte tjata om min shoppinghysteri - den är bara grädde på moset... Haha!).

Hoppas på sol imorrn också även om jag ska sitta inomhus. Ljuset är fantastiskt i alla fall!