Midsommarafton - 5

Det blev verkligen långdraget det här. Så irriterande långsamt att jag nästan ger upp tanken på att blogga mera. Tycker att man idag ska kunna kräva bättre uppkoppling än det här men det har alltid varit med en axelryckning man fått svar på den frågan. Nu hoppas jag att masten kommer, annars tror jag faktiskt att det här är sista besöket... Ja, jag är tjurig, men på hemsidan står det att det är fritt wifi över hela campingen och då ska det fanimej vara det också! 

Jag vill helst skriva på kvällen innan jag går och lägger mig eftersom alla upplevelser är mer speciella när man just varit med om dem. När man tittar tillbaka sovrar man gärna och tycker att det inte varit så märkvärdigt - och då kan man lika gärna sluta blogga... Nej, jag ska fortsätta och åker ju hem imorrn och då ska väl vardagliga krav som detta vara uppfyllt. 


Efter jordgubbar och glass avslutade vi kvällen med mera spel! Vi har alltid en bouleturnering damerna mot herrarna och varje år tror respektive lag att de vann senast... Men jag är säker på att damerna vann ifjol! Nästan säker... Haha! Här är vi igång i varje fall och första utkastet blev i en perfekt tuva!
 

Och detta måste dokumenteras! Jag var inte bra på det här heller. Tror att jag håller på att bli sjuk... Allvarligt! Nä, jag är inte bra när jag är frisk heller - men här är det faktiskt jag som har kommit närmast! Så en blind höna hittar också ett korn! 

Vem som vann gårdagens tävling?
 

Måste jag verkligen skriva det? Säger hellre "New balls please!" Men vi kommer tillbaka! Kanske redan ikväll? Fast det är ju dans här också och om det inte blir för stökigt så kanske man går dit - men jag är personligen högst tveksam. Har väldigt, väldigt svårt för just dansmusik.
 

Sedan blev det tända ljus och kortspel i förtältet. En omgång "Plump" som (inte helt ovanligt) vanns av Marika! VI kanske skulle ha spelat damerna mot herrarna även här? Haha! 

Hur som helst en trevlig och glad kväll med goda vänner och idag har vi inte gjort många knop. De andra har sprungit och promenerat men jag känner att jag har nåt skit i kroppen så jag valde att vila (läs: Vara irriterad över internetuppkopplingen). Efter lunch blev det dock en aktivitet helt i min smak:


Stranden! Love it!

Måste ta en dusch nu eftersom vi bokat bord i restaurangen. Det blir vila från matlagningen idag och det känns ganska skönt! Ha en fin midsommardag alla! Imorrn vänder vi norrut!