Stjärnglans!

Ännu en underbar dag! Som gjord för inomhusarbete! Haha! Ja, det kommer lediga dagar framöver då jag verkligen ska utnyttja den här stjärnan och sola mig i glansen. Idag har jag mest jobbat med ekonomi och annat pappersarbete. Imorrn bär det ju iväg till Stockholm och det är nog tur att man kan ta jobbet med sig...

Men jag hann i alla fall ut en stund med Skrållan:

En lååååååång stund. Haha! Skuggorna är bara för härliga!

Ja, jag var också iväg en sväng på stan för att köpa jeans, strumpor och annat som behövs till föreställningen på fredag. Lika bra att få det gjort innan man åker. I Skellefteå finns ju allting så nääääära...

Shoppade lite med fina Mariana på H&M. Hon är alltid så glad och trevlig! Har det någon betydelse undrar ni kanske? Jooo, det ska vara roligt att förstöra pengar! Annars kan man lika gärna strunta i att handla.

Därför gick jag också vidare till MQ som ju är min favoritaffär. Och här ser ni lika glada Elin och Åsa! Och nog ser det ut som om den här affären fick lite stjärnglans när jag kom in? Hahaha! Idag har jag verkligen lekt med mitt stjärnfilter... De här tjejerna är så fina stjärnor själva och hjälpte mig på ett strålande sätt idag!

Sedan blev det träning för min del - och invägning... Jag hade tappat åtta hekto sedan förra veckan! Yezz!!! Där ser ni att det ju hjälper att träna fem gånger i veckan... Haha! Nej, det blir inga slående resultat men det är ju bara att fortsätta. Det går ju åt rätt håll!


Firade detta med en goooood fiskmiddag! Det blev torskrygg under västerbottenstäcke - en av mina verkliga favoriter! Fisken och receptet kommer från Brobergs även den här gången: http://brobergsfisk.se/2012/04/07/havskatt-med-rakor-och-vasterbottenstacke/
Den ska väl egentligen göras med havskatt men jag tycker inte att det spelar någon roll och torskryggen är fortfarande min favorit! Nu har jag ju beställt igen och har fem nya kilo i frysen. Jag försöker hoppa över kolhydraterna så idag blev det bara sallad och lite crème fraîche med fetaost och soltorkade tomater till. Smakade helt perfekt. Mätt och glad har jag nu bokat flygtaxi, kattvakt och ska äntligen packa väskan... Det här kommer att bli hur roligt som helst! Jag återkommer!

Och till er som missat att vi ska spela "Mens Night 2" i Stockholm säger jag bara: Gå in på Scalateaterns hemsida och boka biljetter! Fredag 22/2 kl 19.00 smäller det! http://www.scalateatern.se/index.php?id=208