För bra?

Med en sån toppendag som den jag hade igår så kan man undra "vad det ska hända för helvete idag då?" Haha! Ja, jag tänker på citatet ur filmen "Masdjävlar" där allt verkligen också hände. Här har det dock varit lugnare!
 
Har suttit och jobbat hela dagen och tycker inte att jag hinner det jag ska men jag har väl inte fått upp farten för säsongen ännu... Nu är dock alla kvitton och räkenskaper i sin ordning så att jag kan stryka detta mindre roliga jobb från agendan. Dags att fortsätta med hösten och nästa produktion. OCH med de olika uppdrag som jag har inbokade under resterande delen av augusti! Sätt igång Qwinna!

Men jag är i alla fall fortfarande rökfri och det tänker jag fortsätta med! Har ju min låtsascigarett som substitut och den gör väl kanske ingen större skillnad annat än att man får hålla på med "hantverket" en stund.


Testade att ta en bild och ni ser ju att den ryker! Hela jag ser ut som en eldsvåda... Upptäckte dessutom när jag tog bilder att jag får underbett när jag röker vilket bör vara en ännu större anledning att sluta... Haha! (Och på frågan om den är nikotinfri svarar jag ja!)


Fortsatte det goda livet med att åka och träna! Sista kvällen på denna underbara träningsplats vid havet! Såna här gånger kan jag nästan inte slita mig och undrar varför vi inte har köpt någon stuga? Här skulle jag kunna sitta i timmar och bara titta på havet... 
 
Men nu var vi ju inte här för att titta... Här välkomnar Anki också en av de två grannar som hakat på träningsgruppen! Och hon hade liiiiika mycket träningsvärk sedan i måndags som jag. Känns skönt att inte vara ensam... Jag har ju varit ute på lite löpturer men vi tränar nog heeeeelt andra muskler med Anki... Hon är ju bara bäst! 
 

Färdiga och helt slutkörda! Notera gärna Anders som ligger ner och flämtar... Han hade minsann mer energi när vi började och har blivit enormt uppkäftig. Det måste vi ta ur honom... Men vi är å andra sidan glada att vi får ha åtminstone en man med i gruppen på onsdagarna!


Jädrigt svettig - men positiv! Hur bra pass som helst! Och notera gärna att Anders också tagit sig upp på benen... Haha! Ja, vi var nog rätt färdiga allihopa.

Hej då havet och solen! Ses inte imorrn men väl tack för en helt underbar träningstimme!

Nu ska jag kanske kika på lite fotboll. Det bör väl vara en lämplig nedvarvning...