Spontan!

Härlig dag igen! Sitter och skriver och gjorde ett avbrott till lunch för ett nytt motionspass!

Ja, det blev Indoor Walking och så här glad var jag när jag kom hem! Gick faktiskt bättre än sist och dessutom är det jättebra för de muskler som ömmar efter löpningen. Det är som om hela kroppen blir uppvärmd på ett skönt (och stundtals lite smärtsamt) sätt! Jag gillar det verkligen!

Har ju varit härligt väder också så jag fortsatte att sitta ute och jobba en stund när jag kom hem. Behövde dock inte vara helt ensam:

Ganska orädd fågelunge bara en meter ifrån mig. Den var inte det minsta rädd så jag fick vara lite närgången för att den skulle flyga iväg eftersom vår "jättetiger" Skrållan var på god väg...

Att sitta ute och jobba har ju sina klara fördelar. Man får njuta av all solenergi och frisk luft samtidigt som man får mycket gjort! Har hittat en perfekt arbetshöjd för axlarna med skön stol och datorkudde i knäet. Kommer nog att bli vårens melodi det här! Skulle ta en bild och visa hur fantastiskt skönt och avslappnat det är...


Då flög manuset ner på vänster sida och musen på höger... i en vattenpöl... haha! Där har ni nog ett par av nackdelarna. Och när man ska hämta kaffe så måste man ta med sig hela "skrivbordet"...
 
Nåja, nu är jag inne igen, duschad och igång! Upptäcker plötsligt att det är en kul föreställning på Nordanå ikväll! Vad tror ni om "The Crack - A Variety of Comedy"? Låter väldigt spännande tycker jag så jag bestämmer mig för att fortsätta vara spontan och sätta mig i publiken! Har precis raggat upp Anna som är lika "lätteggad" som jag! Blir kul! I'll be back!
 
#1 - - Skatan Maria:

Jag är så dum, men finns det fågelungar nu?

Svar: Hahahahaha! Det är nog jag som är dum! Kanske bara var en mycket liten fågel... Tyckte bara att den var så dunig!
Monica Lindgren