Snorkul...

NOT! Det enda jag kan glädja mig åt ikväll är väl Skellefteå AIK:s vinst! Grattis och bra jobbat grabbar! Annars är det tätt i skallen, segt och hostigt och ingen träning och skrivit en del på föredraget men inte klart och ingen lust och ork men annars är jag väl ändå vid någon sorts gott mod. Typ!

Jag hoppas att tröttheten håller i sig hela natten eftersom jag imorrn ska iväg till Umeå över dagen. Fick ännu en fiskleverans från Brobergs fisk i afton så nu har vi marulk och mera torsk i frysen! Det gör mig glad! Blev samtidigt inbjuden att komma över till dem och kika på sortimentet när jag ändå åker till Björkarnas stad. Det ska jag absolut göra så rapport kommer från fiskleverantören! Jag funderar på rödingfilé och lammfärs till påsk... Hmm... För er som också vill beställa går det bra att gå in på www.brobergsfisk.se  God mat - Because we're worth it! :)

Gjorde en Ceasarsallad till middag och precis när jag var klar fick vi besök av gamla kompisen Urban som "tvingades" att äta middag med oss! Kul att du kom förbi!


Han var nog mest intresserad av kakorna i frysen men de har tyvärr tagit slut... Tur att man har ballerinakakor i fina paket i skafferiet! Roligt att surra bort en stund så här efter en seg dag!

Nu har det varit hockey på TV och inte så mycket mer. Har lite ont i kroppen men hade faktiskt hellre haft träningsvärk... Saknade hela gänget ikväll! Nu ska jag ta mig i kragen och göra en tidig kväll. Ser fram emot en bättre dag imorrn! För det är ju så när man känner sig dålig att det bara kan bli bättre! Det känns i alla fall hoppfullt!:)