Här och nu!

Långpromenad, tvätt, urplockning av diskmaskinen, en köttgryta som puttrar på spisen, dusch och söndagskvällsmys i soffan! Jag har haft en riktigt bra dag! Igen! Har bara gjort det allra nödvändigaste och garderoberna fick en ynka halvtimme, sedan tog lusten slut.

Jag bestämde mig för att lusten fick styra idag och det känns bra! Jag brukar ibland bli lite stressad när jag promenerar ensam eftersom jag tänker ut så mycket saker som jag borde hinna göra men idag gick jag bara och försökte vara här och nu! Härligt! Nu ska jag göra färdigt grytan så att den arbetande maken får lite kvällsmat och sedan ska jag bara se TV och spela Wordfeud! Because I'm worth it!


Jo, jag köpte ju några nya blommor och planterade i den fina krukan jag fick av Malin! Ett påskägg i ståltråd fick också plats så nu kan man väl säga att jag har påskpyntat också! Haha! I alla fall så det räcker idag!

Ha en bra kväll alla glada! Imorrn är vardagen över oss igen!