Lite julstress...

...men bara liiiite! :) Jag är för glad och nöjd med livet för att bli riktigt medtagen av stressen! Härligt va? Ja, får man ha familjen samlad och ha lite ledig tid tillsammans så blir man så här... Sjukt glad! Och nu har jag ju också fått hem Emilia! Vilken glädje! Därför ägnar jag också hela inlägget åt henne!

Kärt återseende på Falmark sent igår kväll! Underbart att ses igen! Maken har ju inte träffat henne sedan i somras så han har väl längtat ännu mer! Eller kan man det?

Det blev ingen uppsittarkväll eftersom vi alla var ganska trötta efter att ha stigit upp tidigt. Idag så fick man sova hur länge man vill och vaknade 07.10... Haha! Ja, jag drack ett par koppar kaffe och somnade om en stund. Det är en lyx jag unnar mig! Det behövdes kanske också eftersom jag skulle på stan för sista kompletteringarna!


På stan med finaste flickan! Nu kommer hon att bli generad över att jag bara har med bilder på henne men det struntar jag faktiskt i! Jag älskar dig gumman!

Okej då, jag tar väl med lite andra personer också! Här träffade vi finaste syrran som fyndat de sista julgranskulorna för halva priset!

Och här fick jag också vara med! En kudde som siktar mot stjärnorna? Och som det ser ut på bilden var Emilia min X-mas guide...


Här träffade vi på nästa snygging; Emelie Fjällström! Så kul att också hinna träffa dig gumman! Hon ville heller inte vara med på bild men jag sa att mammorna också måste få sitt i dagens blogg... Ni är ju bara för fina!

Och mycket blev klart idag. Nästan allt! Resten får jag ta imorrn! Nu måste jag fixa mig i ordning för nya aktiviteter! Ses senare!