Tungjobbat...

Idag har det av förklarliga skäl varit lite segt... Men jag är ändå nöjd med helgen och glad över att allt gick så bra med flytten och att det blev så fint! Hoppas ni trivs nu finingar!
 
Började dagen med att åka på möte med duktiga Sofia Andersson Lundberg som är produktion- och konferensansvarig på Folkparken! Det är en kanonduktig tjej som kommer att göra underverk med aktiviteterna där! Hon har också (Tack!) sålt in mig och Åsa till ett stor konferens nu i september så det var dags att träffas och stämma av programmet. Kommer nog att bli riktigt roligt!
 

Allt annat än roligt har väl vädret varit men man får glädja sig över att dagen mest innehållit inomhusaktiviteter! Har jobbat en del och drabbades på eftermiddagen av en enooooorm trötthet. La mig för att vila och sov helt plötsligt bort en hel timme... Kanske behövdes?


Sedan kom Håkan från Koneo och Peter på besök för att gå igenom projen och försöka få mig att fatta hur det hela går till... Men en del saker får man nog träna på för att det här ska bli bra! Tur att vi har Peter som blir vår sakkunnige!


Men vad gör ni? Inte rita på duken!


Peter Fjällström - tagen på bar gärning! Jag sa ju att ni skulle vara rädda om grejorna! Det här min vän, det här... får du göra om! Haha!

Känns konstigt att ha folk i arbetsrummet när det är proppfullt med allsköns prylar men just nu hinner jag inte prioritera röjning. Det får bli senare... I ett annat liv kanske? Jag satsade istället på träning ikväll!


SPYC med bästa Anki Lundberg som nog ätit något uppiggande för hon körde ett djävulskt pass med oss! Om jag kan gå imorrn så blir jag riktigt överraskad... Haha! Tusen Tack ändå för att du orkar hetsa oss på det här viset! Vi behöver alltihop!

Nu har jag pratat länge med syrran och ska ta mig till duschen och sedan vidare till sängen. Ska bli oerhört skönt att sooooooova!