Sommar!!!

Äntligen kom den! Alldeles för sent men oerhört välkommen: Sommaren!
 

Så här ska det se ut! Passade på att ta plats på altanen för att gå igenom lite papper och njuta av solen! Man kan inte sitta inne en sån här dag! Efter lunch bar det dock iväg till frissan!


Ja, ni ser ju hur snygg man blir där! Haha! Klippningen och färgen var dock extremt välbehövlig så nu kan jag leva några dagar till! :) Men jag fick inte klippa för mycket eftersom TV-inspelningarna fortsätter till veckan... Men vad gör man? Allt för konsten! Stort Tack till Sara också för de hemodlade tomaterna! Sååååå goda!


Och direkt efter det så hade jag tid hos min favorittandläkare Eva Tafvelin! Idag fick jag också ta med henne på bloggen! Hon ser glad ut men det var en sorgens dag... Jag har ju haft tandläkarskräck men kommit över den tillsammans med henne under de 34(!) år som jag har gått där. Hon har varit ytterst pedagogisk och väldigt proffsig! Nu ska hon alltså gå i pension! Va? Hon ser inte ut att vara en dag äldre än mig! Så det blev kramar och hej då... Tråkigt... Men jag önskar henne en helt underbar tid framöver! Det är du värd Eva! Jag hade förresten inga hål heller...

Hem igen och ut på en kombinerad gå/löprunda! Kom tillbaka svettig och hungrig! Bra då att hitta lite kall, grillad lammfilé i kylen! Slängde ihop lite äggröra och åt de ljuvliga tomaterna! Smarrigt!

Och nu ska jag fortsätta med jobb resten av kvällen - man får ta igen soltiden! Måste bara ut och köpa lite snus först... Jag är inte bara hälsosam! Hoppas att morgondagen blir lika fin! Man får mycket energi av solen!