Firar hela tiden!

Det blev också en bra fortsättning på den här söndagen! Kom på att jag firar en speciell årsdag så jag har faktiskt ätit tårta två gånger! Not bad! Började dock med att vara lite duktig!


Maken har tillverkat en portal och gjutit fast markspjut. Jag har hållit en pinne! Haha!


Och klippt gräsmattorna och tvättat! Vad trodde ni egentligen?


Sedan blev vi bjudna till Malin och Martin på tårtfika! Såååå gött med färska hallon och grädde till! Tack söta ni!


My hade främmande av kompisen Nicole! De fick börja med att äta glass!


Men tårtan då? Här såg My ut som om hon var rädd för att gå miste om tårtan bara för att hon fått glasspinne... Men nej, det blev alla sorter och linnet var snart både blött och brunt av chokladen! Det ska väl ändå synas att det är lite kalas! Hon är så vansinnigt duktig nu och har blivit blöjfri både på dagen och natten! Går t o m på toan när hon själv behöver! Imponerande!


Sedan satte sig brudarna i soffan för att se lite TV!


Men efter en stund tyckte My att fotosessionen var över...


Det tyckte inte Nicole som gärna satt kvar... Den skalliga dockpojken kallade hon för övrigt för Guldlock... My kallar honom för Naima Evelina...  Haha! Ja, de är för söta!


Vi hann också mysa i lektältet i hennes rum. Jag hävdade att jag inte rymdes men hon tyckte att det räckte med att jag fick in överkroppen... Idag har hon också repeterat: "Jag älskar min moster Monica!" :) Vad säger man? Goa unge!


Provsatte mig också i den inglasade balkongen som finns i dera nya lägenhet! Supertrevligt! De har verkligen fått (eller köpt...) en jättefin, ljus och trevlig lägenhet med bra planlösning! Kul!


My satt inte med på balkongen. Hon valde att stanna i sitt rum och fastna med foten i en potta... Nej, förlåt, i en "Hello Kitty-sparbössa"... Haha! Men det var mindre allvarligt än det såg ut! Hon har ju inte ens storlek 28...


Ikväll har jag varit på mer tårtmöte med goda vänner och sedan ätit middag med levande ljus när vi tände semesterns inköp! Superfin ljusstake som kommer att gå varm i vinter!

Nu blir det bara soffan tror jag. Planerna på en löptur ligger risigt till om jag inte får en plötsligt kick "von oben"... Man vill ju se Bolt också! Maken säger att han kan springa åt oss också! Ja, vi får se hur det slutar. Vinner han inte måste jag ut...