Rent vatten!

Snart är det dags! Vet inte om jag ens kan gå och lägga mig innan jag fått spola i kranarna och tappa upp glas efter glas med renaste, drickbaraste vatten!

Nja... Jag har faktiskt druckit vatten, borstat tänderna, sköljt grönsaker och varit allmänt slarvig hela tiden utan att bli sjuk. Jag tror personligen att vi hade skit i vattnet rätt länge innan det upptäcktes och jag räknar med att jag redan utsatt mig för så mycket att jag är immun... Eller så har jag bara haft tur! Däremot tycker jag att det är för djävligt att det var kunde hända! Det måste finnas bättre rening redan från början så att detta inte kan inträffa! 


Rent eller inte? Just det här vattnet finns i alla fall i Bjuröklubb!

Hur som helst har jag under lång tid varit beroende av mineralvatten som dryck och det kommer garanterat att fortsätta! Även om det kommer fram undersökningar som säger att det är farligt! Har precis hällt i mig en redig mängd efter träningspasset! Ska försöka kravla mig iväg till duschen nu och inte suga på handdukarna förrän imorrn. Haha! Det var i alla fall det roligaste under hela denna Cryptosporidiumperiod. Frågor och svar om vattnet: "Är det farligt med blöta handdukar?" "Nej, så länge du inte suger på dem!" Brilliant! :)