Magisk kväll!

Så sjukt roligt vi har haft på scenen ikväll! Fullsatt och festligt är bara förnamnet! Redan när vi som vanligt tog emot publiken var stämningen så där underbart varm och go'! Fantastiskt publik! Jo, det här skriver jag nog lite då och då men ikväll var det verkligen speciellt för mig eftersom jag fick möta många som aldrig sett mig tidigare. Ingen vet vad som förväntas och man har verkligen möjlighet att gå på "knock"! På ett mycket positivt sätt!

Jodå, överenskommelsen med publiken höll hela vägen - från NSD:s vimmelfotografering innan start tills att vi följde publiken ut och alla ville kramas! Otroligt härligt! Både NSD och NK var på plats och med det stöd som vi fick kan inte recensionerna bli alldeles urkassa. Nu spelar det inte så stor roll eftersom publikreaktionerna är viktigast men vi vill nog komma tillbaka till Luleå och då är det också viktigt vad tidningarna skriver. Men det tar vi imorrn!


Höga av endorfiner slängde vi in väskorna på hotellet och åkte till "musikomat" för att bl a träffa Åsas trevliga pianist Anders Granberg med fru. Det blev lite libanesisk mat med otroligt vitlökstark sås! Det blir intressant att se om vi blåser publiken av stolarna imorrn... Men gott var det!


God stämning och många skratt även om jag nog var rätt osynlig... Alla fick beställa redan när vi kom in och jag fick kämpa för att få uppmärksamhet. "Ska du också äta?" Nåja, till slut så! Men det var någon annan som också ville ha fokus:


Musikomat är, precis som det låter, mat med tillhörande musikunderhållning och den här trubaduren hade både för högt ljud och siktet inställt på att hålla konsert vilket gör det lite svårt att prata. Man känner också att man stör när man har för roligt... Men jag var heller inte på något egentligt partyhumör. För mig räckte det gott med den helt fantastiska föreställningen! När det funkar med publiken blir man faktiskt "hög" och det är en obetalbar kick!


Kul var det i alla fall att träffa Anders och Tina! Underbart generösa och glada människor!

Nu har jag dragit mig tillbaka på rummet! Känner att det behövs lite sömn efter en lång dag. Åsa och Robert tog hand om nattfösaren och jag tog hand om bloggandet! Haha! Det är ju min bästa avrundning på dagen! Ska bli kul att ladda om imorrn efter den här succén men nu blir det mest skönt att sova! Tack alla fantastiskt glada människor som vi har haft förmånen att få träffa ikväll!