Aldrig klar...

Jodå, det blev en hel del gjort idag! Planritning över scenografin, ritning på ett par delar som ska tillverkas, manusgenomgång för sammanfattning, informations-material till en kund som vill bjuda personalen, logotypefix och slutligen har vi godkänt och skrattat åt reklamfilmen! Jag hoppas den duger! Bra dag, men det känns ändå som om jag aldrig blir klar...

Nu försöker jag skriva om en sketch och göra sista ändringarna innan jag skickar ut manus igen till alla inblandade! Det måste ju i alla fall bli klart om vi ska bli klara! Haha! Ja, det är bara små ändringar kvar men man vill ju vara nöjd också. Och det återstår en hel del annat på att-göra-listan. Imorrn ska jag åka och beställa matta, skicka inbjudningar och se över min egen kostymlista så att jag har allt som behövs. Helt plötsligt är vi framme vid premiär! Det går fort nu! Men jag känner mig ändå inte lika stressad. Det är bra med dagar då man faktiskt får pricka av saker man har gjort.

Och sedan tog jag en bra matpaus! Hade tänkt laga god middag igår men det blev inte av så varför inte förgylla en måndag?


Älgfilé, kyftpotatis och rödvinssås! Inte helt fel även om köttet nästan blev för överstekt... Ja, man ska inte springa mellan datorn och spisen när man steker filé... Men gott var det!

Nu blir det lite TV-tittande innan jag återgår till näringarna! Ha en bra kväll!