Sliten...

Kanske är det ovana men jag känner mig lite överansträngd efter en heldag vid datorn... Hur som helst har jag jobbat på och fått ihop sju sidor text till morgondagens konferencieruppdrag. Det bör räcka! Jag tror kanske inte att jag behöver så mycket men det är alltid bra att ha lite extra material! Dessutom pratar jag ju ganska fort...haha!


Känns i alla fall kanonbra att kunna bidra! Och nu ska "Emma" också göra ett inhopp!

Jag har inte hunnit något annat än jobb idag. Hade tänkt packa upp och tvätta men det kanske blir senare ikväll. Jag har inte ens hunnit handla. Det är tur att man kan öppna frysen och hitta gamla "synder" som Porterstek med sås! :) Ibland är det väldigt bra att laga för mycket mat!

Nu ska jag äta och åka iväg på ett möte. Sedan fortsätter jobbet. Inte lika roliga blogginlägg men det kommer bättre tider! :) Ha en bra tisdagkväll alla glada!