Bröllop!!!

Vilken fantastisk dag för min syster och svåger som gifte sig i Lövångers kyrka! Nu är vi nyss hemkomna och helt krossade men väldigt nöjda att allt blev så lyckat! Och Malin och Martin var så otroligt fiiiiiiiina!


Dagens brudpar! Kärlek!

Bröllopsbilderna blev dock ett litet äventyr eftersom det började blåsa stormvindar och regnet hägrade... My blev också trött och less, men trots stress och dåligt väder har maken tagit jättefina bilder! Som vanligt! (Men bilderna på bloggen är bara mina egna. Hans är sååå mycket bättre!)


Här är de på väg in i kyrkan! En fin vigsel förrättad av f d revymedabetaren och numera prästen Åke Hägglund!


Oskar och hans kusiner spelade och sjöng Snow Patrols "Just say yes!". Underbart fint! Och det säger jag inte bara för att jag är mamma! Vilka begåvade barn! :)


Nygifta! Jag fick knäppa en bild i farten eftersom My inte riktigt var beredd på fotografering... Men det är ju charmen med barn. Man kan inte bestämma allt!

Festen har också varit kanonlyckad! Jättegod mat, superfina tal och upptåg av släktingar och kompisar! Om jag inte hade blivit så trött hade vi väl varit kvar där än...

Tack Malin och Martin för att vi fick dela den här dagen med er! Önskar er all tänkbar lycka i framtiden! Kramar i massor!