Kontor på stan?

Vaknar före väckaren! Otroligt men sant! Jaaaa, jag hade ställt den på 10... men ändå! Nu ska jag ta en prommis innan det är dags att åka ned på jobbet. Vädret visar sig vara på sitt allra bästa humör även idag och det är glädjande! Kallare men ändå klart och vackert!

Idag ska jag visa upp kontoret för ett företag som kanske vill flytta in och dela med mig eller ta över helt. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska vara kvar på stan. Det är väldigt bra ur effektivitets- och kundsynpunkt men jag sitter ju väldigt ofta hemma och jobbar också så man måste bestämma sig om det är värt kostnaden att vara kvar på stan.

Det är dessutom lite dyrt att ha kontor på stan. Närheten till shoppingen gör att "plånboken får glappa som en abbarkäft" lite för ofta, om ni förstår vad jag menar... Men som ensamföretagare är det ju också kul att träffa folk på dagarna. Svårt...

Jag måste också ta tag i flyttningen av dekoren idag. Vi river ju på Nordanå 13 februari för att sedan spela i Umeå 25 mars. Måste alltså packa och förvara denna någonstans innan det är dags att sätta upp den igen. Jag ska också hyra upp en flygel och boka lite boende och styra upp ett event längre fram... Nej, det duger inte att sitta här längre. Återkommer i kväll!