Energi!

Ja, det blev ingen promenad i morse men väl en före middagen istället. Friskt ute men ganska härligt!  Insåg i morse medans jag bloggade att jag ju hade en ganska diger lista idag och det var lika bra att sätta igång genast!

Förutom jobb så har jag både kommit ihåg att lämna in min stövlar på omklackning och lämna in en kavaj jag köpte på MQ-rean till skräddaren. Nja, inte till skräddaren kanske men väl på affären där de ombesörjer att fålla upp ärmarna gratis tack vare att jag är medlem. Så himla bekvämt och bra! Och klackningen var verkligen akut Jag går ju ganska hårt, eller sätter ned klackarna med en väldig kraft och när de är slitna så kan man "skreeeeena" hur långt som helst om det vill sig illa. Och det vill man ju inte.

Just nu befinner jag mig hos min älsklingssyster där vi kikat på förslag på inbjudningskort som jag har gjort till deras bröllop. De verkar gilla förslagen och det känns ju bra. Lite korrigeringar och sedan får det gå iväg. Ska bli så otroligt roligt att få gå på ett sommarbröllop! Jag ska heller inte vara värd så jag kommer verkligen att njuta av dagen! Och naturligtvis också gruva mig lite för deras skull, men det ingår ju...

Just nu är det sövning av ett stycke trollunge som var väldigt uppe i varv och sedan ska vi åka på solariet och bli lite snygga och rosiga om kinderna!

Hon är inte bara uppe i varv. Hon är snygg också! Haha! Här är hon i utklädningstagen. Kanske blir en teaterapa det här också?
#1 - - M.S:

Har du klackat om stövlarna?? de gröna, hihi..Tänkte oppa a Emmas stövlen nu..

#2 - - Ola T:

Och jag som trodde att klackarna slitits upp därför att har så roligt och slår klackarna i taket...

#3 - - Monica:

Haha! Nej, det är inte Emmas... Hon har så halkiga stövlar att hon får hålla sig inomhus! :)