Näst sista!

Fortfarande tät i skallen men har sovit som en stock fram till 12.00! Jo, jag kan verkligen sova och det är så djuriskt härligt! Men, jag är fortfarande helt torr i munnen och tät i skallen... Det börjar dock lossna lite och jag snyter och spottar härligt slemmiga saker som vi kanske inte ska beskriva här på bloggen! Nu vill ju kanske behålla maten...

Hur som helst har maken lagat lunch och skämt bort mig med hemlagad palt! Jodå, den är hemlagad när man har stekt den själv... Haha! Gott var det i alla fall och bra att någon serverar mat eftersom jag inte ens blir hungrig när jag känner mig så här. Måste dock fokusera på föreställningen och inte på förkylningen! Idag spelar vi den näst sista och det har varit en magisk spelperiod! Vi trodde väl aldrig att det skulle bli en så här stor succé när vi planerade vår första julshow men publiken är helt otrolig - både här och i Piteå! Tack för att ni kommer och gläder ett par gamla komiker!

Ni ser ju hur glada vi är!!!

Nu har vi fått blodad tand så under våren planerar vi att skriva och producera nästa föreställning! Det känns som om världen är redo för ”Mens Night 2”! Det gäller bara att få ihop materialet och det börjar redan så smått ”poppa upp” idéer! Ser fram emot en lång friskperiod efter detta och då kan vad som helst hända!

Fick också en inbjudna till Alvar-Galan igår. Dit har man aldrig kunnat gå eftersom vi alltid spelat revy och nu är det kanske dags att frottera sig med näringslivseliten – och faktiskt också inse att man själv ingår i den! Kanske inte eliten, men väl näringslivet. När man livnär sig på sitt eget företag måste man ju i alla fall ingå i näringslivet!

#1 - - oskar marx:

hehe blev du tvungen att köra en arkivbild : )