Nu blir det pengar!

Känslan av att man gjort en vinnande travrad kan man leva på länge! Åtminstone tills vinnarna presenteras... haha! Nu har jag i alla fall satsat några kronor och hoppas på det bästa. Min favorit bland kuskeliten är Erik Adielsson. Det är "min kille" på banan!


Ser ni så alert han verkar?

Idag sitter han upp bakom "Skully Gully" och det måste vara ett givet streck! :) Annars spelar jag gärna på hästar med roliga namn som "Naughty Nanny" (springer dock inte idag) och "Boman" (Ja, där hör du Mats! Gör ett bra jobb nu!). Jag är över huvud taget inte så seriös och en ganska stor favoritspelare. Det är väl också därför det aldrig blir några stora pengar...

Och Björn Goop är nästa favorit! Träffade Anton Anderssons mamma i veckan och hon berättade att han nu fått jobb nere hos Goop i Karlstad. Kul! Anton är en klasskompis till Emilia som satsat hårt på det här med trav. Önskar honom lycka till och kanske kan han bli min favoritkusk i framtiden?


Ja, han verkar också alert!

Själv är jag också hyfsat pigg eftersom jag faktiskt kom isäng i vettig tid. Ska ge mig ut i trädgården och klippa ned lite buskar. Bra att ha något att göra medan man väntar på miljonerna... :)