Trött...

Jobbardag med full fart, möten och annat fix inför biljettsläppet på lördag! Jodå, det blir revy och årets upplaga heter HENRYS MONARKI! Ska bli kul! Roligt är det också att lördagens föreställning av MENS NIGHT på Nordanå är helt utsåld! Otroligt va? Lite pirrigt att spela på hemmaplan men roligt ska det bli!

Nu har jag just kommit tillbaka från kvällens träningspass och är helt mör i kroppen (läs; skakig i benen...). Och eftersom jag ska besikta bilen imorrn så åkte jag också förbi biltvätten och körde igenom den för en uppfräschning. Maken sa att jag skulle få ombesiktning redan innan jag körde in om jag kom med en såååå skitig bil... Nu är den i alla fall ren. Det var dock kanske inte så smart att ställa sig i tvätthallen när man kommer genomsvettig från träning. Blev rätt "hurvig". 

Dags för en varm dusch och en stund i TV-soffan. Ska kika på Grotesco som börjar ikväll! Sen blir det nog sängen eftersom jag är ganska trött.... Sov gott alla människor! :)


Och välkomna på lördag! :)
#1 - - Ola T:

Att du inte passade på att också du gå genom biltvätten. = gratis dusch. Lycka till med allt i helgen.

#2 - - Monica:

Haha! Man har ju lite respekt för biltvättar sedan den klassiska filmen "Vi hade i alla fall tur med vädret"... Tror att duschen var bättre hemma!

#3 - - Karin:

Inte alls konstigt att Mens night är slutsålt! Med såna dragplåster som ni två. Varför skriver man dragplåster förresten??? Ser framemo lördagskvällen på Nordanå! Verkligen.