Semester fortfarande!

Nu börjar första semesterdagen lida mot sitt slut. Har haft himla trevligt besök av käraste syster med familj. Har tidigt i vår köpt en liiiten pool till systerdottern som hon idag fick inviga. Vi har inte hunnit umgås någon varm dag so far så det blev premiär. En uppskattad sådan!


Hon är så himla go den här ungen! Och jag skriver mycket om min syster och hennes familj så det är väl inte mer än rätt att jag publicerar ett par bilder även på My's föräldrar Malin och Martin!


De är rätt söta de också! Ja, jag tog den här bilden även om Malin var rätt bekymrad över att hennes "utväxt" syntes... Men jag försäkrar att ingen skulle ha upptäckt det om jag inte också hade skrivit det... haha! Sorry! Men du är så fiiin ändå! Och pappan putsar i-fånen... ack, ack, ack helt äppelfrälst... :) Han har t o m lärt My hur hon ska låsa upp den...

Och många pussar kramar senare - både till mamman och pappan -
    så gjorde vi middag!


Gott med färska sockerärtor och sallad från det egna landet! Ja, vi åt kycklingspett, pasta och tomatsås också! Ingen blir väl särskilt mätt på en ärta... fast man önskar kanske ibland att man blev det...


Tack för en fin dag! Nu har jag just avlsutat den med ett fotbad och lite nagelmålning. Precis lagom ansträngande en första semesterdag! :)
Det här kan fort bli en vana!