Vinst igen!

Mina travvinster haglar det här året! Nu fick jag ihop 6 rätt i vårt "garagetrav"
(ja, det kallas för det eftersom männen i den här konstellationen en gång i tiden hyrde garage tillsammans). Utdelningen? Ska vi väl inte prata så högt om...
84:-. Blir ingen långresa i alla fall! Haha!

Nähä, jag som trodde att dagen skulle bära med sig större ekonomiska vinster. Tur att jag inte tog ut segern i förskott och köpte oxfilé utan tog fram älgkött ur frysen som nu håller på att bli en gryta. Hur den smakar vet jag inte... Slängde i mycket starka saker och låter den koka länge. Sedan får vi se.

Tvättat en maskin, vattnat, löst korsord, läst lite, rengjort katternas skålar, torkat spegeln på toan, puffat några kuddar, plockat och vandrat runt... för att se om inte hjärnan till slut ska bjuda mig på en riktigt rolig sketch som jag kan skriva ned. Men nej. Den verkar "lagga" idag.

Tar tjuren vid hornen. Återkommer.