SVT och vackerväder!

I onsdags var det dags för ännu en sändning i SVT:s Go'kväll och jag hade turen att få möta fantastiska komikern och människan Klara Zimmergren:


En rolig, klok och spännande människa som just nu är aktuell med nya föreställningen "Allt kommer att bli bra" som får premiär till veckan. Jag vill att hon kommer till Skellefteå och hittar vi en arrangör i höst kanske det blir verklighet?


Underbara Susanne Jonsson lagade fantastisk mat och det blir så roliga och avslappnade möten i studion.
 

Matilda fotade maten - och skrattade åt att jag fotade henne... haha!


Obligatorisk selfie innan start och i onsdags kunde ni få tips på några fina Coffeetablebooks! Programmet finns att se här om ni missat: Gokväll 4 mars

I torsdags njöt jag av att själv bli underhållen då vi tillsammans med Anders och Carina gick på Efter jobbet och såg All you need is Beatles med underbara Saga Eserstam och maken Hans Eriksson:


Såååååå otroligt fint och berörande och vackert och ljuvligt musikaliskt! Jag älskar både er och den här föreställningen! Utsålt även den här kvällen...


När Saga sjunger blir jag alldeles varm i hjärtat... Skellefteås absolut vackraste röst och mest begåvade duo! <3

Annars rullar livet på. Jag har jobbat ett par dagar på teatern och vi börjar sy ihop programmet för hösten Berättarfestival. Det blir sååååå mycket spännande inslag!


Här hemma läser Snurre numera DN på helgerna och själva har vi hållit oss utomhus hela dagen!


Vilket ljuvligt väder och vackra dagar! I fredags satt jag ute med datorn ett par timmar och idag och vi mest bara njutit!


Lite korvgrillning till lunch passade perfekt!


Den enögde korvkungen!
 

Kan man inte åka till fjällen (som barnen som är i Åre respektive Riksgränsen) så får man flytta fjället hem på gården. Uteätning smakar ju bäst!

Idag har Snurre mest varit kung och njutit i solen han också.
 
Jag åkte ned med lite prylar till Hallen där jag imorgon ska vara med på Femfest som en av fem kvinnliga konstnärer. Det blir en spännande dag med roliga workshops och intervjuer så KOM! Det börjar vid 12 och redan efter en halvtimme ska jag ta plats på scenen. Vad som händer vet jag nästan inte men vi som deltar kommer att få en utmaning vi inte vet något om... Spännande!

Njut av helgen alla! Bättre än så här blir det inte!