Nytt och roligt!

Har suttit hemma ett par dagar och gjort bort en del pappersarbete för att så småningom kunna gå på semester. Känns skönt - och extra roligt då vi också ska få samla familjen! Idag har jag dessutom skrivit under kontraktet för ännu ett roligt uppdrag...
 

...på Västerbottensteatern! 

Jag ska få hoppa in och spela med hela den underbara ensemblen på Västerbottensteatern i "HasseåTages Julafton"! Sååååå kul!
 
Underbar föreställning som nu bearbetas något och där mina revykunskaper kommer att passa perfekt. Nypremiär 21 november. Längtar! 
 
Jag har också skickat ut turnéinfo om "Café på turné". Glädjande nog verkar intresset vara stort så ni får nog se mig och fantastiska Saga Eserstam på fler bibliotek i höst. Kul!
 
På biblioteksturné i höst! Datum kommer.
 
Det händer mycket roliga saker under hösten. Jag har fått förnyat förtroende när det gäller medverkan i SVT och i höst får ni också se mig prata om lite nya saker. Spännande!
 
Hur ska det gå? Här lite crazy med fantastiska Elaine Eksvärd i programmet som sändes i april. Den stora bonusen med Go'kväll är ju alla fantastiska människor jag har förmånen att få träffa och lära känna.

Det här gänget var också outstanding: Bea Szenfeld, Linda Olofsson, Johanna Kullman och Christina Stielli!

Men jag ska inte bara jobba. Fortsätter mitt idoga motionerande och njuter av livet tillsammans med fantastiska människor, goda böcker och lika god mat. Försöker också uppleva så mycket som möjligt då ny och fräsch input är nödvändig när man jobbar med kreativa uppdrag.

Nästa fredag åker vi till Södra Svedjan för att lyssna på Peter Fjällström m fl när de gästar "Jazz i Kohagen"! Har vi tur får vi med oss familjen och har vi ännu mer tur är de goda bullarna inte slut... haha! Det finns mycket godsaker hos familjen Hellström i Svedjan...
 
Nu ser vi fram emot en härlig midsommarhelg och hoppas på fint väder. Om mamma är piggelin ska jag åka med henne till Bonnstan' en stund för att få lite stämning. Ha det bäst alla fina!