Mycket kärlek!

Nu är det officiellt! Vi har fått tillökning och hälsar Ludde varmt välkommen in i vår heeeeelt normala och glada familj! <3 Så glad för både hans och Emilias skull. De är kanonfina tillsammans! Nu har han också fått genomgå den familjära skärselden som det innebär att bli dokumenterad på bloggen... Pass på!


Liiiite generad kanske men Emilia är ju van. Hon har haft mig som mamma läääääänge... haha!


Men medge att de är ursöta tillsammans... <3

Nu blir det snabba kast i tillvaron för dem båda då de planerar att bosätta sig i Köpenhamn där Emilia fått nytt jobb. Jag skulle ju väldigt gärna se att de kom längre norrut men så länge barnen mår bra och trivs med livet får de bor var de vill. Vi kommer ju i alla fall! Haha! Och på torsdag får vi hem Oskar en sväng så nu är helgerna roliga på alla sätt!

Kul var det också att skjutsa ungdomarna till Julia och Isak igår och se att Emilia också får kontakt med garagegänget igen. Hon och Julia träffades ju mycket när gänget höll ihop som mest och alla barnen var små.

I sommar ska jag försöka samla hela gänget med både vuxna och barn. Och barnbarn! Per-Erik och Marika har ju fått en Ines och igår fick jag äntligen träffa Anders och Carinas barnbarn Lilly!

Surprise! 

En sådan söting med goaste kinderna!

Men Emilia som höll i kameran var också intressant! Hur som helst en sådan fin tjej - men vad kan man annat vänta med så söta föräldrar? Julia och Isak har byggt ett fantastiskt hus och jag förstår att de trivs! All lycka till er! 
 
Igår kväll hälsade jag på svärmor Sonja som blivit flyttad till 26:an och var lite orolig. Snart ska hon skrivas ut och idag åkte vi dit och fikade semlor. Det är ju rena hälsobullarna... Mycket kärlek på alla fronter nu och det gör gott i hjärtat! Ha en fortsatt fin söndag alla! :)