Kasta in handduken?

Min almanacka pratar med mig... Joo nu! Och det är verkligen "huvet på spiken" vissa dagar. Nu har jag varit inne i ett "sämmeril" där jag funderat en hel del och kraftigt ifrågasatt både min kapacitet och mina mål. Jag behöver ägna mig åt lite självrannsakan ibland så det är nog bara nyttigt - men när jag idag bläddrade fram dagens datum möts jag av detta:


Hahaha! Ja, man kan inte annat än skratta och gå vidare. Eller fylla en maskin...

Jag är ju en känslomänniska så det går upp och ned - men så är det nog för de allra flesta. Ibland kan det vara funderingar över olika uppdrag som triggar igång mig och ibland annat. Jag jobbar med så många typer av projekt och vill ju helst vara världsbäst i allt - men det går inte. Det som är den stora fördelen med variation blir till en nackdel när det gäller specialkompetens och det kanske jag måste acceptera... Fick jag välja skulle jag ändå inte vilja ha det på något annat sätt.

Så det är bara att gå vidare och jag ser tillbaka gårdagen som innehöll många fina möten:


Vägren på E4.


Rådjur på gården.

Däremellan träffade jag också roliga människor så nu ska jag sluta upp med funderingarna och istället jobba vidare med ett par påbörjade offerter. Och laga renskav till middag... Gott, gott, gott!
 

Fick ny energi av en långpromenad på förmiddagen och den här solen är det bästa som finns! Snön gnistrar och jag bara njuter.

Drivorna är höga och vi ser knappt grannarnas hus... Det är tur att man inte är lagd åt det nyfikna hållet! Haha!

Nej, nu måste jag jobba vidare. Ha en alldeles underbar kväll alla fina! :)