Härlig skrattfest!

Sommaren är väl kanske inte på sitt soligaste humör just nu men jag kompenserar moln och kyla med mycket skratt och rörelse. Funkar faktiskt. Åtminstone tillfälligt!


Varje dag är jag på tur i närområdet, plågar min ömma fot, laddar kroppen med D-vitamin och förbättrar min syreupptagning. Ja, marginellt i alla fall... Jag behöver nog inte göra plats på väggarna för några idrottspriser direkt. Häromdagen tog jag och maken en gemensam runda i motionsspåret - och nej, jag hade inte en suck... Haha! 
 

Men vi kompenserar också med mycket sallad och solig mat i uterummet - de dagar vädret tillåter. Nu längtar jag dock efter värmen igen!

Annars har det varit full rulle i veckan med jobb, möten, planering, frukostmöte kring teamarbete med Styrelseakademien och en helt underbar afton med fina tjejerna i Kasam! I tisdags var vi bjudna till Sonias stuga och det blev verkligen en glad kväll på alla sätt.


Fina, begåvade Sonia hade en egen liten utställning hemma och jag köpte givetvis ännu en tavla. Jag gillar att fylla väggarna med konstverk gjorda av starka och fantastiska kvinnor!


Här är nästa fantastiska kvinna, Mie, igång med att fotografera kvällens första skrattanfall...
 

...som Ann-Katrin stod för! Härligt och smittande! Ja, jag vågar faktiskt inte skriva vad som triggade igång detta... En del saker lämpar sig inte för offentligheten. Haha!


Bubbel, mat och givande samtal med generösa och varma vänner!


Sonia fick presenter och Li hade med sig ett elegant nattlinne från Kina värdigt vår värdinneprinsessa!


Ja, det passade perfekt!


Och vi skrattade vidare...


...och lite till... Det är ju bara för härligt! 


Kvällen avslutades med bad för den som ville och här har Eivor tagit plats i baljan. Kvällens sommarflicka!

En fin kväll som avslutades med att vi körde förbi Max och tog en nattlig burgare - som värsta tonåringarna igen! Tusen tack Sonia och alla fina för en superhärlig kväll!

Idag har jag jobbat vidare med årets stora event för Nordic Light där jag ju för elfte året i rad projektleder deras sommarvecka med möten, mat, logistik, fester och gäster från hela världen! Det är ingen lek men hur roligt som helst! Vid min sida har jag som vanligt bästa grabbarna Jögga och Pär och vi är sedan länge ett väldigt samspelt team. Nu lägger vi sista handen och ser fram emot skarpt läge.
 
Men först lite sommarteaterpremiär i helgen och gärna en och annan solstråle! :)