Pippi...

Iskallt i morse (-26) så det blev en dag vid datorn. Det är ju många projekt som drar igång så jag har en del att göra. Kändes dock inte bra att bara sitta stilla då jag verkligen ville komma mig ut - men jag fick i alla fall se lite uteliv genom köksfönstret:
 

Sidensvansarna länsade rönnen på bär.


Full fart!


Sedan tog alla plats på toppen av idegranen...


...för att på ett givet tecken ge sig iväg i samlad tropp! Fina!

Jag gjorde en utfärd till mamma på eftermiddagen och märkte att det blivit mildare. Ja, allt är ju relativt när man kallar -15 för mildare... Haha! Men det resulterade i alla fall i en aftonpromenad med maken.


Kallt och vackert!


Maken har mycket spring i benen... 


Själv hinner jag kolla in ljus mellan träden och ta en och annan bild.


Känner mig som en segrare i alla fall! Frisk luft och några kilometer i benen. 
 
Imorrn är det bara att fortsätta där jag avslutade idag - och förhoppningsvis kommer jag mig ut igen. Det var sååååå värt!