Degigt...

Nej, jag har inte bakat men väl känt mig rätt degig i skallen, varit trött och sovit dåligt. Kanske har jag något i kroppen eller så är det bara så att jag jobbat helg och behöver ett par vilodagar?


Trött men glad!
 
Idag har jag jobbat och förberett lite kommande uppdrag. Jag somnade dock inte förrän vid 05 så det blev en sen start, ingen promenad och en "bakiskänsla" som säkert inte går över förrän jag ska försöka somna om igen i natt... Räknar med att vara betydligt piggare då. Haha! 

Men jag ska inte klaga. Jag mår ju hyfsat och har fått både middag och den sista biten tårta som grädde på moset. Nu blir jag garanterat både pigg och kärnfrisk...:) Igår kväll fick jag också chansen att surra bort en kväll med fina vännerna Karin och Tina!
 
Stort tack för trevligt sällskap och alldeles för gott fika fina Tina! Det är också skönt att träffa kompisar där man kan fortsätta utan startsträcka och bara prata vidare från när man avslutade sist. Det här gör vi snart om igen!
 
Nu väntar en dag i Umeå imorrn och senare också hela helgen där med jobb kombinerat med trevlig samvaro med vänner. Ska bli härligt! Nu ska jag driva bort degigheten med TV och läsning.