Härligt avslut på en magisk vecka!

Hemma igen och kan summera en riktigt bra vecka! Känner att jag kommit igång med träningen och suget börjar infinna sig efter mer. Det är faktiskt en härlig känsla. Sedan har vi ju ätit, solat, badat och umgåtts under de här magiska dagarna på Kreta där temperaturen mest legat kring 34 grader - ljuvlig värme!

Det finns hopp om liv! Jag siktade så högt jag kunde innan passet i förrgår och utmanade de övriga:
 

Jajamen! Taket lyfte.


Och här är alla i luften samtidigt!


Många roliga pass har vi haft där den afrikanska dansen gav oss lite nya profiler. På bilden ser ni två påfåglar. Jooo...
 
Igår testade vi Paolo Robertos 15 minuter om dagen - fast ett par gånger om. Kul! Den avslutande stafetten gav mersmak och får gärna bli en återkommande tävling!


Torsdag kväll samlade vi ihop oss och gick på hotellets lite finare restaurang där vi bokat in oss för en femrätters.


Anna var en rosa dröm...


...och Monica i favoritfärgen!


D v s samma som min... Tur att jag har glada glasögon!

Och femrätters i Grekland är inte detsamma som här hemma. Portionerna är betydligt större och man får tänka sig för om man ska orka allt. Det var jättegod mat men varmrättens uppläggning förde tankarna till Skellefteås staty på torget:


Den här kan man väl också kalla för "Lyftet"? Haha!


En fin kväll i mysig miljö tillsammans med hela gänget!


Fredag startade sista dagen med sovmorgon och jag kände att jag behövde softa lite. Gick sedan ner till stranden där det blåste friska vindar!


Men den härliga solen var som vanligt på sitt bästa humör!


Härliga vågor inbjöd till bad och jag älskar ju att bada...


Eller? Jag blev tagen på sängen...


Mer än en gång... 


Här kom det som en vägg av vatten! Haha! Ja, det var verkligen roligt!


Anna började mer graciöst!


Men hon trillade också dit...


Ganska ordentligt! Haha! Ja, det blev härliga bilder och många skratt denna sista dag. Vi fick också lite oväntat besök:
 

En kobojsare mitt bland solstolarna! 


Men till slut var det bara att ta adjö av stranden och ge järnet på sista passet innan vi avslutade med gemensam middag.


Fina Anita och Anneli som gjort veckan till en höjdare!


Och här sitter jag tillsammans med min fina namne! Nu ser du att hon avvek från det svarta Malin!


Nästan hela gänget! Saknade bara Bea...


...men här dök hon upp och tog den sista platsen brevid Anki.


Vi hade köpt små presenter till "fröknarna" som också fick lite horn...

Ja, Anna delade ut och var rättvis; horn till alla! Tack vännen för en fin vecka!

Vi hade en lite jobbig hemresa med bussresa 01.35, flyg 05.00 och landade i Skellefteå efter buss från Luleå innan 11.00. Bra att komma hem tidigt men nästan ingen sömn. Jag var tvungen att lägga mig och sova ett par timmar innan jag var tillbaka i matchen. Nu är det skönt att hänga i soffan, se lite fotboll (makens TV-dag) och äta middag. 
 
Imorrn ska jag se till att få till lite träning igen och jag ska bara bestämma mig för vad. Tills dess blir det vila!